Betalen

Bij LiL.nl kunt u gemakkelijk bestellen en veilig betalen. U heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

iDEAL

Met iDEAL kunt u veilig online uw aankopen betalen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Daarna klikt u op de iDEAL-betaalknop en selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd uw gegevens in te vullen en daarna autoriseert u de online betaling. iDEAL wordt ondersteund door ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank .

Meer info www.ideal.nl.
 

Op rekening

We leveren op rekening aan bedrijven in Nederland. In België leveren we alleen aan overheid en onderwijs op rekening.
Stuur een e-mail naar info@lil.nl of bel ons op 075 - 615 24 22 en wij helpen u graag verder.
 

Vooruitbetaling

Als u liever niet online betaalt, dan kunt u het bedrag ook per bank of giro overmaken. Zodra de betaling bij ons binnen is, dit kan een dag duren, zullen wij uw bestelling verzenden. Eventuele kosten voor een overboeking vanuit het buitenland, zijn voor rekening van de koper.

Vooruitbetalen kan op bank nr. Rabobank: NL48 RABO 0101 3440 15 op naam van LiL.nl BV onder vermelding van het bestelnummer.

IBAN NL48 RABO 0101 3440 15   ( dit rekeningnummer is niet voor Klarna bestellingen) 
BIC RABONL2U
 

Sofort Banking

Met SOFORT Banking is het online betalen eenvoudiger dan ooit! U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig. Het betalingsproces vindt in real-time plaats, zodat uw bestelling - sneller dan bij een gewoonlijke bankoverschrijving - direct kan worden verwerkt.

Klarna (achteraf betalen)

Met Klarna achteraf betalen is het mogelijk om het product pas te betalen wanneer je het ook daadwerkelijk hebt ontvangen. Nadat je een order hebt geplaatst betaal je vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst de factuur aan Klarna (hierover wordt u per mail geïnforemeerd). Stuurt u het product binnen deze periode terug, dan hoeft de factuur niet betaald te worden. 

Het kan zijn dat Klarna uw bestelling afkeurt. Dit kan zijn door een te hoog bedrag (dit is per persoon verschillend) of ontbrekende gegevens. De reden kunnen wij niet inzien, daarvoor kan u zelf contact opnemen met Klarna via (0)20 - 80 82 852. Dit kunnen wij niet voor u doen, deze gegevens zijn persoonlijk en logischerwijs afgeschermd.

"ik heb nog een bedrag te goed, hoe kan ik dit terugkrijgen?" Het tegoed zal overgemaakt worden naar de bankrekening die u heeft gebruikt voor de betaling, dit gaat geheel automatisch.

Aan het gebruik van Klarna zijn kosten verbonden. De exacte kosten zijn zichtbaar in de winkelmand. Bij volledige retournering (alle artikelen) worden de kosten voor Klarna teruggeboekt.

Mister Cash

Voor onze Belgisch klanten bieden wij de betaalmethode Mister Cash aan. Zo kunt u veilig, vertrouwd en gemakkelijk uw online aankoop bij ons betalen. Betalingen met Mister Cash zijn vergelijkbaar met betalingen met uw credietkaart, doordat u gebruik maakt van het nummer en de vervaldatum van uw kaart. Tegelijkertijd wordt ook het veiligheidssysteem van internetbankieren van uw bank gebruikt. U betaalt eenvoudig en snel uw aankopen met Mister Cash.
 

Rembours

Betalen bij ontvangst? Dat kan via rembours. De goederen kunnen alleen contant en gepast betaald worden aan de deur. De kosten voor rembours zijn 25 euro.
 

Bestelproces

 

 

 

LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest LiL.nl Instagram
keyboard_arrow_up