Klachtenprocedure & garantie

Heeft u een klacht over onze service of website, dan zullen wij er alles aan doen om dit te verbeteren of verhelpen. Onze klantenservice zal z.s.m. de klacht in behandeling nemen en u ontvangt uiterlijk binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie. U kunt de klacht ook schriftelijk indienen bij LiL.nl.

Garantietermijn

Bekijk hier onze speciale pagina over garantie.

Hoe vraagt u garantie aan?

Bij een garantie (of een defect) kunt u het artikel retourneren via https://www.lil.nl/19340/retourneren.html, Dit is geheel kosteloos. Vermeld hierbij het ordernummer en beschrijf de defect zo goed mogelijk. Tevens kunt u ook een foto toevoegen.

 

Retourneren

De garantie geldt als het defect te wijten is aan een materiaal- of constructiefout. Wij zullen contact opnemen met de leverancier en komen samen met een passende oplossing. Schade of defecten door oneigenlijk gebruiken vallen hier uiteraard niet onder! Als uw artikel binnen 30 dagen na aankoop defect raakt, dan valt u binnen de 30 dagen garantieregeling (deze regeling doet geen afbreuk aan de reeds bestaande garanties), hierbij kan het artikel geruild worden of de aankoop kan geannuleerd worden.

Geschillencommissie Thuiswinkel
Bent u nog steeds niet tevreden? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan door hier te klikken en de geschillencommissie Thuiswinkel zal het geschil verder oppakken.

Europese online geschillenplatform (ODR)
U kunt uw klacht ook voorleggen aan het Europese geschillenplatform, dit kan door hier te klikken.

LiL.nl B.V.
Vredeweg 46
1505 HH Zaandam

T +31 (0) 75 - 615 24 22 
I www.lil.nl
E Info@lil.nl

 

LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest LiL.nl Instagram
keyboard_arrow_up