Klachtenprocedure

We vinden het heel jammer dat u op deze pagina terrecht bent gekomen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we doen dan ook altijd ons uiterste best om samen met de klant op zoek te gaan naar een passende oplossing. Het aller vervelendste vinden wij dat in de meeste gevallen de klant hier van de dupe is en dat willen we voorkomen. 

 

Hoe nu verder?

 

 

Stap 1


Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een bestelling beschadigd geleverd wordt of dat er een verkeerd artikel opgestuurd is. Dit ervaren wij ook als zeer vervelend en is uiteraard niet onze bedoeling. Dit soort klachten worden opgepakt en afgehandeld door onze klantenservice. Om een eventuele retouraanvraag snel en correct te verwerken, willen wij u vragen om de retourprocedure te volgen in uw account. Uw inloggegevens zijn na het afronden van uw bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mailadres. Kunt u het wachtwoord niet meer achterhalen dan kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Volg de link voor meer informatie over de retourprocedure bij LiL.nl.

 

Stap 2


Bent u er niet uit gekomen met onze serviceafdeling dan betreuren we dat ten zeerste.  
Zoek het hoger op en neem contact op met onze servicemanager. U kunt een e-mail verzenden of een brief sturen naar onderstaand adres:
LiL.nl
t.a.v. Servicemanager
Antwoordnummer 893
1500 VW Zaandam 

U ontvangt binnen 7 dagen een antwoord.

Stap 3


Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. U kunt deze ook voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

Welkom bij LiL.nl

Vredeweg 46
1505 HH Zaandam 
+31(0)75-6152422 
info@lil.nl


 

Openingstijden:
Maandag    : 09:00 - 21:00
Dinsdag      : 09:00 - 21:00
Woensdag  : 09:00 - 21:00
Donderdag : 09:00 - 21:00
Vrijdag        : 09:00 - 21:00
Zaterdag     : 09:00 - 17:30 
Zondag       : gesloten

 

LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest LiL.nl Instagram