Camper? Koop een elektrische vouwfiets!

Persbericht LiL.nl: Camper? Koop een elektrische vouwfiets!
Camper? Koop een elektrische vouwfiets!
Naar alle vouwfietsen op LiL.nl
Naar alle vouwfietsen
Is de camper of caravan al zomerklaar, dan mag de vouwfiets natuurlijk niet ontbreken. LiL.nl heeft nu een aantal nieuwe vouwfietsen in de collectie, die ideaal zijn voor onderweg. Even uitklappen en u rijdt zo de bergen in. De vouwfietsen zijn namelijk allemaal elektrisch, dus de fiets gaat geen uitdaging uit de weg. Zelfs steile wegen kan de vouwfiets aan! U kunt kiezen uit drie varianten vouwfietsen: zonder versnelling, met drie of met zes versnellingen. Bijzonder aan de fietsen zonder en met drie versnellingen is dat ze niet aangedreven worden door een kettingkast. Meer fietsen bekijken? Ga naar LiL.nl en bekijk het complete aanbod.

Vouwfiets E-bike 20 inch zwart Vogue
Met deze elektrische vouwfiets is geen fietsroute te zwaar. Toch onderweg rust nodig? De fiets wordt geleverd met voortas, waar u wat lekkers in kunt doen. Even stoppen op een rustplek met mooi uitzicht en laat de picknick maar beginnen! De fiets is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren en ook verkrijgbaar met versnellingen.

Vouwfiets Phantom
Zwart - 20 inch

Vogue | Prijs: € 929
Vouwfiets E-bike Phantom Zwart Wit 3 versnellingen Vogue
Geen heuvel is meer te zwaar op deze vouwfiets Phantom. De fiets is namelijk niet alleen elektrisch, maar ook nog eens voorzien van 3 versnellingen. Ook bijzonder is dat deze fiets geen kettingkast heeft. Hij fietst dus nog lichter dan een normale vouwfiets. Liever een andere kleur? De vouwfiets is in 3 verschillende kleuren verkrijgbaar.

Vouwfiets Phantom 3 versnellingen
Zwart-Wit - 20 inch

Vogue | Prijs: € 970
Vouwfiets E-bike Phantom 6 versnellingen grijs Vogue
Vooral buitenlandse fietsroutes kunnen uitstekend afgelegd worden op deze vouwfiets. De fiets is namelijk voorzien van maar liefst 6 versnellingen. En bent u moe geworden? Of wilt u even genieten van de natuur om u heen? De fiets is ook nog eens elektrisch, zodat u altijd de motor aan kunt zetten om even te ontspannen.

Vouwfiets Phantom 6 versnellingen
Grijs - 20 inch