LiL.nl en Designwonen.com vragen faillissement aan

Sinds de uitzending van Tros Radar op 9 april jl. is de bedrijfsvoering van LiL.nl in een negatieve stroomversnelling geraakt. Klanten gingen tijdens en na de uitzending massaal hun bestellingen annuleren. Vervolgens halveerde de omzet. Daarnaast zegden verschillende leveranciers het vertrouwen op door niet meer (op rekening) te leveren en ook de payment provider besloot eenzijdig om grotere bedragen langer vasthouden.

In de afgelopen periode heeft het bestuur van LiL.nl alles op alles gezet om de onderneming te redden. Maar met het wegvallen van een beoogde investeerder, bleek een redding niet langer mogelijk. Om deze redenen hebben wij helaas moeten besluiten om de bedrijfsvoering per direct te staken en zelf de faillissementen van LiL.nl B.V. en Designwonen.com B.V. aan te vragen. Het nog langer voortzetten van de exploitatie zou niet in het belang van onze klanten zijn.

Wij betreuren de situatie enorm en wij willen hierbij al onze trouwe klanten en leveranciers heel hartelijk danken voor de prettige samenwerking in de afgelopen zeven jaar. Voor nu is het wachten op de curator die de verdere afhandeling vorm zal moeten geven.

Persbericht: 41 hebbedingetjes voor de heb!

41 NIEUWE hebbedingetjes voor de winter of omdat het leuk is om te geven!

www.LiL.nl heeft voor komende winter 400 nieuwe producten opgenomen in haar collectie.
Om u een indruk te geven hier een productoverzicht van de leukste, opvallendste en bijzonderste.
Zie ook onderaan onze primeur. De nieuwste Zenza lamp die medio december wordt verwacht!

Voor meer informatie over producten en HR foto’s: Lilian@LiliansHouse.nl of bel Lilian Kraaij 06-46398460.

Nieuwe producten van &Klevering
  • Fortune cat 13,95
  • Snowdoll kaars &Klevering 9,95
  • Snowdoll theelichtjes 8,95
  • Bambi Hunter groot 17,95
  • Kerstkrans met echte kerstballen 126,95
  • Moose wit groot 106,95
  • Tealight chistmas scene groot 27,95
  • Mystic tealight Amsterdam wit 11,95
  • Wonderball Eskimo 7,95
  • Wonderball Snowdoll 7,95
Nieuwe producten van Bloemetjes & Zo
  • Nachtlampje koffiekan 21,95
  • Spiegel met hertenkop 44,95
  • Spaarpot Bambi 19,95
  • Nachtlampje kop en schotel 21,95
  • Canvas tas portret Louise met bloemen 45,00

Nieuw van Pols Potten

• Drie verschillende kerken (Xmas church). Verandert van kleur wanneer deze wordt ingeschakeld. Prijs: 18,00
  • Geglazuurd porseleinen kerststal. grootte 14x10x31cm. Verandert van kleur wanneer deze wordt ingeschakeld. Gootte 19x35x13cm. Prijs: 42,00
  • Design nikkelen kandelaar Animal 60 cm hoog Heel erg mooi!   175,00
  • Ball body vase van Pols Potten. Handgemaakt en handbeschilderd porseleinen vazen. Geel prijs: 114,95  Oranje prijs: 339,95
  • Angel Chimes kerstmolentjes terug van weggeweest. In goud en nu ook in zilver!  14,95
  • Flirt er op los met deze schoudertas Winky Van het merk HI-DI-HI De afbeelding knipoogt bij beweging. Flirten maar…. Prijs 39,95
Sneak preview: De nieuwste Zenza lamp! Verwacht medio december.
Tot slot: De nieuwste producten van Zebra Trends. Prijs en productinformatie op aanvraag.
Wie is Lilian Kraaij?
Lilian is eigenaresse van het online woonmagazine- en tevens woonwebwinkel www.LiliansHouse.nl , www.Lil.nl  en www.TassenvanLil.nl.
Zij is altijd op zoek naar de nieuwste woontrends en de leukste producten voor haar klanten in alle trendy steden van Europa en op alle internationale woonbeurzen. Voor meer informatie, vragen en sfeerfoto’s op hoge resolutie:
Lilian@lilianshouse.nl
Lilian Kraaij