Persbericht: Bienvenue La Chaise Longue!

Persbericht LiL.nl: Bienvenue La Chaise Longue!
Bienvenue La Chaise Longue!
Naar alle producten van La Chaise Longue
Nieuw op LiL.nl: La Chaise Longue
Ga er maar eens goed voor zitten of liggen, want op LiL.nl vindt u nu het prachtige merk La Chaise Longue. Bekend om haar Acapulco-stoelen en bijpassende bijzettafel, maar uiteraard nog meer moois in de collectie om te onthouden. Het merk denkt bovendien aan alles: zo zijn de producten fijn geprijsd, verkrijgbaar in meerdere kleuren en net even anders. Benieuwd naar de collectie van La Chaise Longue? U bekijkt de collectie op LiL.nl.

Fauteuil Acapulco roze La Chaise Longue
Inmiddels een klassieker en wat voor een! De stoel Acapulco is een blikvanger door de kleur én het design. Gelukkig zit de stoel ook erg lekker, zodat u er binnen en buiten van kunt genieten.

Fauteuil Acapulco roze
Roze - 73 x 80 x 89 cm

La Chaise Longue | Prijs: € 92
Vloerlamp Origami Panda La Chaise Longue
Een aanrader voor op de kinderkamer, het dressoir of bovenop de kast! Kortom: een vloerlamp die u eigenlijk door het hele huis een mooie plek kunt geven. Ook verkrijgbaar in de vorm van een T-Rex!

Vloerlamp Origami Panda
Wit - 1,3 liter

La Chaise Longue | Prijs: € 40,25
Tafellamp Phare La Chaise Longue
Licht uit, spot aan! Met deze tafellamp zit u nooit om extra licht verlegen en door zijn retro-uitstraling is de lamp ook nog eens mooi om te zien. Ook fijn: de tafellamp bevat een snoer van 150 cm.

Tafellamp Phare
Zilver - 20 x 17 x 27 cm

La Chaise Longue | Prijs: € 34,27
Vloerlamp Lampadaire XXL blauw La Chaise Longue
Blauw is dé kleur van het seizoen, dus de reden om deze vloerlamp eens beter te bekijken. Deze lamp buigt u zo alle kanten op en is gemakkelijk te verplaatsen. Nog mooier: de lamp is in 4 kleuren verkrijgbaar.

Vloerlamp Lampadaire
Blauw - H: 181 cm

La Chaise Longue | Prijs: € 119,60
Bijzettafel Acapulco zwart La Chaise Longue
Combineer een vleugje Mexico met een functioneel design en het resultaat is deze bijzettafel Acapulco. De bijzettafel is verkrijgbaar in het wit en het zwart. Tip! Bekijk ook de bijpassende fauteuil.

Bijzettafel Acapulco
Zwart - 50 x 50 cm

La Chaise Longue | Prijs: € 66,70
Sieradenboom Bijoux Arbre La Chaise Longue
Sieraden stijlvol opbergen? Deze sieradenboom biedt uitkomst. Aan de takken hangt u kettingen en armbanden en het bakje onderin is geschikt voor ringen.

Sieradenboom Bijoux Arbre
Bruin - 15 x 32 cm