Persbericht: Crisis? Kweek uw eigen groente

Zelfgekweekte basilicum uit uw eigen Herbie

Moet u telkens uw basilicum weggooien omdat het niets meer is? Dat hoeft niet meer. Plant nu uw eigen kruiden met Indoor Garden’s Herbie. Het binnentuintje van mooi Scandinavisch design, laat uw gewassen drie keer sneller groeien door de hydrocultuur. Dit betekent in principe kweken op water, maar wel met toevoeging van de noodzakelijke voedingsstoffen. Zonder al te veel inspanning heeft u binnen no-time zelfgekweekte kruiden. En toegegeven, die smaken natuurlijk altijd beter.

Productinformatie Herbie:

Merk: Indoor Garden
Prijs: € 119,95
Levertijd: 1 dag
Diepte: 19,7 cm
Breedte: 40 cm
Hoogte: 44 cm

HR Beeldmateriaal:

Stuur een e-mail naar info@lil.nl .

Zou je bij de naamsomschrijving van de website LiL.nl willen plaatsen? Dus, hoofdletter L, kleine letter i en hoofdletter L. Dan is de naam van de website iets duidelijker.

Graag ontvangen wij een bewijsexemplaar op:
Westzijde 163
1506GC Zaandam

Wie is Lilian Kraaij?

Lilian is eigenaresse van de online woonwinkel www.lil.nl. Zij is altijd opzoek naar de nieuwste woontrends en de leukste producten voor haar klanten. Deze artikelen vindt Lilian door af te reizen naar trendy steden in Europa en internationale woonbeurzen.