LiL.nl en Designwonen.com vragen faillissement aan

Sinds de uitzending van Tros Radar op 9 april jl. is de bedrijfsvoering van LiL.nl in een negatieve stroomversnelling geraakt. Klanten gingen tijdens en na de uitzending massaal hun bestellingen annuleren. Vervolgens halveerde de omzet. Daarnaast zegden verschillende leveranciers het vertrouwen op door niet meer (op rekening) te leveren en ook de payment provider besloot eenzijdig om grotere bedragen langer vasthouden.

In de afgelopen periode heeft het bestuur van LiL.nl alles op alles gezet om de onderneming te redden. Maar met het wegvallen van een beoogde investeerder, bleek een redding niet langer mogelijk. Om deze redenen hebben wij helaas moeten besluiten om de bedrijfsvoering per direct te staken en zelf de faillissementen van LiL.nl B.V. en Designwonen.com B.V. aan te vragen. Het nog langer voortzetten van de exploitatie zou niet in het belang van onze klanten zijn.

Wij betreuren de situatie enorm en wij willen hierbij al onze trouwe klanten en leveranciers heel hartelijk danken voor de prettige samenwerking in de afgelopen zeven jaar. Voor nu is het wachten op de curator die de verdere afhandeling vorm zal moeten geven.

Persbericht: Crisis? Kweek uw eigen groente

Zelfgekweekte basilicum uit uw eigen Herbie

Moet u telkens uw basilicum weggooien omdat het niets meer is? Dat hoeft niet meer. Plant nu uw eigen kruiden met Indoor Garden’s Herbie. Het binnentuintje van mooi Scandinavisch design, laat uw gewassen drie keer sneller groeien door de hydrocultuur. Dit betekent in principe kweken op water, maar wel met toevoeging van de noodzakelijke voedingsstoffen. Zonder al te veel inspanning heeft u binnen no-time zelfgekweekte kruiden. En toegegeven, die smaken natuurlijk altijd beter.

Productinformatie Herbie:

Merk: Indoor Garden
Prijs: € 119,95
Levertijd: 1 dag
Diepte: 19,7 cm
Breedte: 40 cm
Hoogte: 44 cm

HR Beeldmateriaal:

Stuur een e-mail naar info@lil.nl .

Zou je bij de naamsomschrijving van de website LiL.nl willen plaatsen? Dus, hoofdletter L, kleine letter i en hoofdletter L. Dan is de naam van de website iets duidelijker.

Graag ontvangen wij een bewijsexemplaar op:
Westzijde 163
1506GC Zaandam

Wie is Lilian Kraaij?

Lilian is eigenaresse van de online woonwinkel www.lil.nl. Zij is altijd opzoek naar de nieuwste woontrends en de leukste producten voor haar klanten. Deze artikelen vindt Lilian door af te reizen naar trendy steden in Europa en internationale woonbeurzen.