Persbericht: Het mooiste voor uw interieur: DYYK

Het mooiste voor uw interieur: DYYK
Naar alle producten van DYYK op LiL.nl
Wat is nu fijner dan thuiskomen in een stijlvol ingericht huis? Een woonkamer met in het midden een aantrekkelijke zithoek, een eethoek waar de hele familie kan plaatsnemen en verlichting aan het plafond dat prachtig schijnt. Het merk DYYK heeft een nieuwe collectie waarmee dat stijlvol ingericht huis werkelijkheid wordt. Zo vindt u bij DYYK nieuwe eetkamerstoelen, fauteuils en eettafels, maar is de collectie ook aangevuld met aantrekkelijke hanglampen. Direct de hele collectie van DYYK bekijken? Op LiL.nl vindt u alle producten van het merk DYYK.

Naar de gehele collectie van DYYK

Fauteuil Coco Cognac DYYK
De fauteuil Coco is een stoel waar u niet omheen kunt. Neemt u eenmaal plaats, dan wilt u er nooit meer vanaf. Geniet van de volle 360 graden en laat u ook verrassen door de andere modellen.

Fauteuil Coco
Cognac - 85 x 49 x 49 cm

DYYK | Prijs: € 749
Hanglamp Luce Minimal DYYK
Deze hanglamp Luce bewijst nogmaals dat eenvoud heel stijlvol kan zijn. Door het prachtige materiaal zult u dan ook niet snel uitgekeken zijn op dit exemplaar. Bovendien past deze hanglamp aan elk plafond.

Hanglamp Luce Minimal
Transparant - 45 cm

DYYK | Prijs: € 69
Eettafel Sparrow 200x90 cm DYYK
Maak van de eettafel het middelpunt van de belangstelling, want stijlvol is dit exemplaar zeker. Uiteraard is de tafel ook functioneel, dus nodig alle familieleden en vrienden maar uit! Niet groot genoeg? De tafel is in vele formaten verkrijgbaar.

Eettafel Sparrow
Eiken - 200 x 90 cm

DYYK | Prijs: € 945
Stoel Time groen DYYK
Mix en match erop los, want deze stoel is in vele kleuren en varianten verkrijgbaar. De kleur groen en het gebruik van Scandinavisch hout maken deze stoel tot dé musthave-stoel van het moment. Behalve aan de eettafel staat deze stoel ook prachtig in de zithoek.

Stoel Time
Groen - 48 x 48 x 89 cm

Hanglamp Industry blauw DYYK
Dol op het industriële interieur? Deze lamp is geïnspireerd op vroeger, maar in een nieuw jasje gestoken. Hang de lamp boven de eettafel, in de slaapkamer, in de keuken of in de hal. Tsja, eigenlijk hangt 'ie' overal mooi.

Hanglamp Industry
Blauw - 48 x 56 cm

Stoel Time oranje DYYK
Een stoel die lekker zit en er leuk uitziet? Dat kan! Bij het ontwerpen van deze oranje stoel is aan alles gedacht. Zo is de stoel ook nog eens gemakkelijk op te tillen en te verplaatsen. Tip! Bekijk ook de andere kleuren.

Stoel Time
Oranje - 48 x 48 x 89 cm