Persbericht: In stijl op de fiets met Oilily

Persbericht LiL.nl: In stijl op de fiets met Oilily
In stijl op de fiets met Oilily
Naar alle producten van Oilily op LiL.nl
Naar de gehele collectie van Oilily
Het mooie weer is dé reden om vaker de fiets te pakken. Uiteraard volledig in stijl, want des te leuker stapt u op de fiets. Het merk Oilily heeft nu een prachtige collectie waarmee elke fiets verandert in een feestelijk exemplaar. Waar u het merk waarschijnlijk kent van de vrolijke kleding, heeft Oilily nu ook fietstassen, kettingsloten en fietsbellen in de collectie. Uiteraard voorzien van de bekende Oilily-print. Dus geef uw fiets een stylingbeurt en laat uw hippe fiets aan de hele buurt zien! Bekijk hier de gehele collectie van Oilily op LiL.nl. Veel fietsplezier!

Fietstas dubbel Oilily
Deze dubbele fietstas is dé oplossing om veilig te fietsen. Al uw boodschappen en tassen krijgen namelijk in deze tas een mooie plek, zodat u niets aan het stuur heeft hangen. Bovendien is de fietstas goed af te sluiten en gemakkelijk van de fiets te halen.

Fietstas Dubbel

Oilily | Prijs: € 69,95
Fietstas voordrager Oilily
Bent u in het bezit van een transportfiets, dan is deze fietstas ideaal. De fietstas is voorzien van meerdere vakken en biedt daarom genoeg ruimte voor al uw spullen. Ook handig: de tas is voorzien van een hengsel en handvat.

Fietstas Voordrager

Oilily | Prijs: € 59,95
Insteekketting fiets Oilily
Deze insteekketting is dé musthave voor uw fiets. De ketting is niet alleen veilig, maar ook eenvoudig in gebruik. De pen doet u in het slot en de ketting kan door de spaken heen. Met zijn vrolijke print hoeft u bovendien nooit meer te zoeken naar uw fiets.

Insteekketting

Oilily | Prijs: € 21,75
Fietsbel rood Oilily
Tring, tring! Met deze bel hoort iedereen dat u eraan komt. Maar dat is niet alles, want de fietsbel ziet er ook erg leuk uit. Met zijn roze en oranje kleuraccenten is deze fietsbel een ware eye-catcher voor op elke fiets. Ook fijn: de bel is eenvoudig te bevestigen.

Fietsbel

Oilily | Prijs: € 8,95