Persbericht: It's Christmas time!

Persbericht LiL.nl: It's Christmas time!
It's Christmas time!
Naar alle producten van Invotis
Nieuw op LiL.nl: Invotis
Kerst? Nu al? Het zand zit nog tussen uw tenen, u droomt nog over mierzoete cocktails en de avonden buiten zijn de momenten waar u naar uitkijkt. Toch zijn er ook mannen en vrouwen onder ons die al helemaal in de kerststemming zijn. Want het werk gaat immers door en tijdschriften, lookbooks en collecties worden lang van te voren gepland. Dus dompelen ook wij van LiL.nl ons onder de cadeaus, want bij de feestdagen mogen de mooi ingepakte pakketten eigenlijk niet ontbreken.

Het merk Invotis denkt met u mee en heeft een collectie vol originele en verrassende cadeaus. Uiteraard hoeft u ze niet per se met de Kerst te geven, want ze zijn ook zeer geschikt voor verjaardagen en andere feestelijke gelegenheden. Op LiL.nl hebben we alle producten van het merk Invotis op een rij gezet, zo wordt het shoppen nóg gemakkelijker. Happy shopping!

Vaas Owl Uil Invotis
Inmiddels kunnen we niet zonder de uil. Dit woonitem duikt overal op, ook in de vorm van een vaas. Verwelkte bloemen op tafel? Geen probleem, want deze vaas is ook mooi zonder.

Vaas Owl
Wit - 20 x 18 cm

Invotis | Prijs: € 18,50
Memobord voetbalveld Invotis
Met dit memoboard vergeet u nooit meer de toegangskaartjes voor die spannende wedstrijd. Uiteraard is dit memoboard ook erg handig in de keuken of op kantoor.

Memoboard Voetbalveld
Groen - 39 x 28 cm

Invotis | Prijs: € 31,95
Snijplank The Obsessive Chef Invotis
Nooit meer ongelijke stukken groente, want deze snijplank maakt het snijden stukken gemakkelijker. Door het handige vlakkenpatroon snijdt u alle wortels, komkommers of stukjes brood altijd even groot.

Snijplank The Obsessive Chef
Beukenhout - 30 x 24 x 1,3 cm

Invotis | Prijs: € 22,95
Klok Pop Quiz Invotis
Bent u een echt wiskundewonder? Of vindt u deze klok er gewoon interessant uitzien? De klok is erg origineel voor aan de muur en zorgt er natuurlijk ook voor dat u altijd bij de tijd blijft.

Klok Pop Quiz
Zwart - 30 cm

Invotis | Prijs: € 27,50
Kinderborden Do's Girl Invotis
Lust uw zoon of dochter geen wortels of geen spinazie? Met deze kinderborden wordt het eten van groente stukken leuker. Verkrijgbaar in een meisjes- en jongensvariant.

Kinderborden Do's Girl (set van 3)
Multi Colour - 24 cm

Invotis | Prijs: € 21,95
Pizzames Peddler Invotis
Jaaa, zonder handen! Deze pizzaroller is een knapperd om te zien, maar snijdt ook nog eens eenvoudig uw favoriete pizza's door. Een erg leuk cadeau voor elke pizzaliefhebber.

Pizzames Peddler
Rood - 6 x 23 cm

Invotis | Prijs: € 19,95
Hanglamp Koffiepot Invotis
Combineer uw liefde voor koffie en interieur en het resultaat is deze hanglamp in de vorm van een koffiepot. Toch liever thee? De hanglamp is er ook in theepotvorm. Uiteraard zorgt ie ook voor mooi licht.

Hanglamp Koffiepot
Wit - 20 x 27 cm

Invotis | Prijs: € 44,95
Tafelklok Robot Brains Invotis
Het brein is een ingenieus onderdeel van uw hoofd en daarom erg bijzonder. Dus waarom zou u er geen tafelklok op baseren? Zet de klok op het dressoir of op de vensterbank. Opvallen doet de klok zeker!

Tafelklok Robot Brains
Zilver - 19 x 29 cm