LiL.nl en Designwonen.com vragen faillissement aan

Sinds de uitzending van Tros Radar op 9 april jl. is de bedrijfsvoering van LiL.nl in een negatieve stroomversnelling geraakt. Klanten gingen tijdens en na de uitzending massaal hun bestellingen annuleren. Vervolgens halveerde de omzet. Daarnaast zegden verschillende leveranciers het vertrouwen op door niet meer (op rekening) te leveren en ook de payment provider besloot eenzijdig om grotere bedragen langer vasthouden.

In de afgelopen periode heeft het bestuur van LiL.nl alles op alles gezet om de onderneming te redden. Maar met het wegvallen van een beoogde investeerder, bleek een redding niet langer mogelijk. Om deze redenen hebben wij helaas moeten besluiten om de bedrijfsvoering per direct te staken en zelf de faillissementen van LiL.nl B.V. en Designwonen.com B.V. aan te vragen. Het nog langer voortzetten van de exploitatie zou niet in het belang van onze klanten zijn.

Wij betreuren de situatie enorm en wij willen hierbij al onze trouwe klanten en leveranciers heel hartelijk danken voor de prettige samenwerking in de afgelopen zeven jaar. Voor nu is het wachten op de curator die de verdere afhandeling vorm zal moeten geven.

Persbericht: Klassiekers voor onder de billen

De klassieker die modegrillen doorstaat en comfortabel blijft zitten is de buisstoel. Al vele varianten zijn deze stoel voorgegaan. Maar de Ridge Rib leer van LiL.nl heeft een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit. Tevens is deze sledestoel modieus en vindt zijn plek in ieder interieur. Heeft u nog stoelen nodig om de feestdagen aangenaam door te brengen aan tafel? Dan zijn deze leren klassiekers perfect. En niet alleen tijdens de feestdagen, deze buisstoelen zijn blijvertjes.

Productinformatie Ridge Leer:

Merk: Lilians House Merk
Prijs zonder armleuning: €260,-
Prijs met armleuning: €330,-
Levertijd: 1 dag
Diepte: 45 cm
Breedte: 48 cm
Hoogte: 85 cm
Hoogte armleuning: 68 cm

HR Beeldmateriaal:

Stuur een e-mail naar info@lil.nl

Zou je bij de naamsomschrijving van de website LiL.nl willen plaatsen? Dus, hoofdletter L, kleine letter i en hoofdletter L. Dan is de naam van de website iets duidelijker.

Graag ontvangen wij een bewijsexemplaar op:
Westzijde 163
1506GC Zaandam

Wie is Lilian Kraaij?

Lilian is eigenaresse van de online woonwinkel www.lil.nl. Zij is altijd opzoek naar de nieuwste woontrends en de leukste producten voor haar klanten. Deze artikelen vindt Lilian door af te reizen naar trendy steden in Europa en internationale woonbeurzen.