Persbericht: Klassiekers voor onder de billen

De klassieker die modegrillen doorstaat en comfortabel blijft zitten is de buisstoel. Al vele varianten zijn deze stoel voorgegaan. Maar de Ridge Rib leer van LiL.nl heeft een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit. Tevens is deze sledestoel modieus en vindt zijn plek in ieder interieur. Heeft u nog stoelen nodig om de feestdagen aangenaam door te brengen aan tafel? Dan zijn deze leren klassiekers perfect. En niet alleen tijdens de feestdagen, deze buisstoelen zijn blijvertjes.

Productinformatie Ridge Leer:

Merk: Lilians House Merk
Prijs zonder armleuning: €260,-
Prijs met armleuning: €330,-
Levertijd: 1 dag
Diepte: 45 cm
Breedte: 48 cm
Hoogte: 85 cm
Hoogte armleuning: 68 cm

HR Beeldmateriaal:

Stuur een e-mail naar info@lil.nl

Zou je bij de naamsomschrijving van de website LiL.nl willen plaatsen? Dus, hoofdletter L, kleine letter i en hoofdletter L. Dan is de naam van de website iets duidelijker.

Graag ontvangen wij een bewijsexemplaar op:
Westzijde 163
1506GC Zaandam

Wie is Lilian Kraaij?

Lilian is eigenaresse van de online woonwinkel www.lil.nl. Zij is altijd opzoek naar de nieuwste woontrends en de leukste producten voor haar klanten. Deze artikelen vindt Lilian door af te reizen naar trendy steden in Europa en internationale woonbeurzen.