Persbericht: Koper ouderwets? Zeker niet!

Koper ouderwets? Zeker niet!
Koperspecial LiL.nl
Populairder dan ooit!
Koper stond altijd bekend als 'ouderwets' of 'uit de mode'. Maar dat is verleden tijd! Momenteel zijn koperkleurige lampen en accessoires juist populairder dan ooit. Glanzend, mat, donker of licht... er zijn honderden varianten verkrijgbaar. Op LiL.nl vliegen de koperproducten de deur uit. Vooral de onderstaande lampen zijn bijzonder populair:
Koperspecial LiL.nl
Fauteuil Coco Cognac DYYK
Deze bureaulamp van het merk HK Living is een ware blikvanger voor op het bureau. Maar met zijn afmeting (H:65 x B:25 x D:50 cm) en 3 scharnierpunten is deze bureaulamp ook geschikt voor op een dressoir, vensterbank of krukje.

Bureaulamp Metaal - Koper
HK Living | Prijs: € 198
Hanglamp Luce Minimal DYYK
Deze industriële lamp is dan wel koperkleurig, maar verre van ouderwets! De lamp is juist erg stoer, vooral in combinatie met felle kleuren of andere kopertinten. Al met al verdient deze lamp een fantastische plek in huis, zodat de lamp lekker kan pronken.

Hanglamp Industriële Workshop - Large
HK Living | Prijs: € 249
Eettafel Sparrow 200x90 cm DYYK
Hanglamp Rusty staat prachtig in combinatie met stoere materialen als hout, metaal en zink. De hanglamp is een eye-catcher voor boven de eettafel, maar wordt ook regelmatig gebruikt voor in de keuken of de slaapkamer.

Hanglamp Rusty - Large
Zuiver | Prijs: € 109
Stoel Time groen DYYK
Deze vloerlamp van het merk Zuiver is door zijn koperen kleur helemaal van nu. De booglamp is niet meer weg te denken uit de woonbladen en de huiskamer. U kunt deze metalen lamp prachtig combineren met uw moderne interieur.

Vloerlamp Metal Bow
Zuiver | Prijs: € 195

Add us to your address book
Uitschrijven | Aanpassing inschrijving