Persbericht: LiL.nl de nieuwe webshop van Lilian Kraaij

Lilian Kraaij, trendwatcher en eigenaresse van woonwebwinkel LiliansHouse.nl lanceert met trots haar nieuwste webwinkel , het eerste adres voor interieurdesign en woontrends is een feit: de grootste en gebruiksvriendelijkste online woonwebwinkel van Nederland. Met dagelijks Twitternieuws uit de wonderlijke woonwereld, de nieuwste woonaccessoires en de laatste woontrends. Lil.nl heeft ruim 4000 producten en de 40 leukste merken. Lil.nl heeft alles op het gebied van wonen: van verlichting en meubels tot woonaccessoires en bedden!

En voor het heugelijke feit dat vandaag Lil.nl online is gegaan heb ik voor de eerste twintig  nieuwe klanten opeen leuk welkomstcadeautje ter waarde van 15 euro!

Wat betekent Lil.nl?
De naam Lil staat o.a. voor de afkorting van mijn naam Lilian (Ik word vaak door vrienden en familie Lil genoemd) maar ook voor Living, Interiors & Lifestyle.
Lil.nl heeft als doel leuke, bijzondere en opmerkelijke (design) producten uit de woonwereld te verkopen en daarnaast het laatste woonnieuws te brengen.