Persbericht: Luid met Xala het tuinseizoen in!

Persbericht LiL.nl: Luid met Xala het tuinseizoen in!
Luid met Xala design-gieters het tuinseizoen in!
Bekijk de gehele collectie van Xala
Nieuwe gieters Xala
De bloemen staan in bloei en ook de zon schittert in de lucht: hierbij verklaart LiL.nl het tuinseizoen voor geopend! Waarmee kunt u dat beter inluiden dan met prachtige producten? Bijvoorbeeld van het merk Xala, die ons doet verrassen met de stijlvolle en nieuwe producten voor in de tuin. De gieters zijn gemaakt van kunststof en verkrijgbaar in de meest vrolijke kleuren. Voor iedere tuin of balkon is er een bijpassende gieter te vinden. De maten variëren van 36,5 x 16,5 cm tot 26 x 43 cm. Meer Xala? Bekijk de gehele collectie van Xala op LiL.nl.

Gieter Bowli Grijs Wit Xala
De gieter is bij uitstek een accessoire om mee te pronken. Vooral dit exemplaar is door zijn hippe design net even anders dan de meeste gieters. Bovendien is de gieter ook leuk als cadeau!

Gieter Bowli
Grijs-Wit - 36,5 x 16,5 cm

Xala | Prijs: € 12,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 2
Gieter Bowli blauw Xala
Bij mooie bloemen en planten hoort een bijpassende stijlvolle gieter. Dit exemplaar is niet alleen functioneel, maar kan ook ter decoratie gebruikt worden. Verkrijgbaar in 3 kleuren!

Gieter Bowli
Blauw - 36,5 x 16,5 cm

Xala | Prijs: € 12,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 4
Nieuwe gieters Xala op LiL.nl
Gieter Butler roze Xala
Door zijn ietwat afwijkende vorm is deze gieter niet alleen functioneel, maar ook een stijlvol object om neer te zetten. Tip! Doe er een bos bloemen in of combineer de gieter met vazen.

Gieter Butler
Roze - 36,5 x 32,5 cm

Xala | Prijs: € 16,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 6
Gieter Butler groen Xala
Met zijn hippe groene kleur mag deze gieter gezien worden! In de zomer laat u 'm pronken in de tuin of op het balkon en in de winter is het een mooi woonaccessoire om zichtbaar neer te zetten.

Gieter Butler
Groen - 36,5 x 32,5 cm