Persbericht: Mmm, lekkere hapjes. Serveer met Dutchdeluxes!

Mmm, lekkere hapjes. Serveer met Dutchdeluxes!
Naar alle producten van Dutchdeluxes
Nieuw op LiL.nl: Dutchdeluxes snijplanken met print
Lekkere hapjes serveert u in stijl. Weerstaan wordt lastig, maar wat ziet het er prachtig uit! Het merk Dutchdeluxes heeft een aantal nieuwe serveerplanken in de collectie, waar amuses, tapas en andere kleine lekkernijen perfect op geserveerd kunnen worden. De serveerplanken zijn voorzien van een met de handgemaakt design door Bunker Tattoo en verkrijgbaar in verschillende varianten. Ook fijn: de serveerplanken worden geleverd met giftbox, waardoor ze ook geschikt zijn om cadeau te doen. Bekijk op LiL.nl de gehele collectie van Dutchdeluxes.

Snijplank rechthoek Stylish Bastard Dutchdeluxes
De serveerplank met de naam Stylish Bastard is een hippe plank voor het serveren van hapjes en ter decoratie in de keuken. Aan wie doet u 'm cadeau? De serveerplank wordt geleverd inclusief giftbox.

Serveerplank Stylish Bastard Rectangular
Eiken - 34 x 70 x 1,5 cm

Dutchdeluxes | Prijs: € 149,95
Serveerplank Adelaar Tatto Dutchdeluxes
Deze serveerplank mag gezien worden! Of u de serveerplank nu gebruikt voor hapjes of ter decoratie, de serveerplank is altijd handig. Toch liever een andere print? Er zijn vele varianten verkrijgbaar.

Serveerplank Adelaar Rectangular
Eiken - 34 x 70 x 1,5 cm

Dutchdeluxes | Prijs: € 149,95
Snijplank World Map Dutchdeluxes
Nog op zoek naar een cadeau voor die reislustige vriend of vriendin? Deze serveerplank World Map is dan een perfect cadeau. Ook fijn: de plank heeft een lengte van maar liefst 70 centimeter.

Serveerplank World Map Slim Fit
Eiken - 19 x 70 x 1,5 cm

Dutchdeluxes | Prijs: € 119,95
Snijplank Koi Tattoo Dutchdeluxes
Met zijn hippe design is deze serveerplank Koi een ware musthave voor vishapjes. Uiteraard kunt u er ook andere lekkernijen op serveren, want de serveerplank is maar liefst 70 centimeter lang.

Serveerplank Koi Slim Fit
Eiken - 19 x 70 x 1,5 cm

Dutchdeluxes | Prijs: € 119,95
Nieuw op LiL.nl: snijplanken van Dutchdeluxes
Serveerplank Anker Tattoo Round Dutchdeluxes
Bent u niet van het water weg te slaan? Of gewoon dol op ankers en bloemen? Deze serveerplank is het helemaal. Perfect geschikt voor lekkere hapjes op de boot, maar uiteraard ook geschikt voor in huis en tuin.

Serveerplank Anker Round
Eiken - 60 x 60 x 1,5 cm

Dutchdeluxes | Prijs: € 189,95
Snijplank Social Object Dutchdeluxes
Pronken maar met deze serveerplank! De serveerplank is voorzien van een hippe print en gemaakt van prachtig Frans eiken. Bovendien foto-proof, dus Instagrammen, Facebooken en twitteren maar!

Serveerplank Social Object Round
Eiken - 60 x 60 x 1,5 cm