Persbericht: Nieuwe collectie Woood!

Persbericht LiL.nl: Nieuwe collectie Woood!
Nieuwe collectie Woood!
Naar de nieuwe collectie van Woood
Zoals de naam doet vermoeden, houdt het merk Woood van hout. Maar er is meer, want dit seizoen komen er nieuwe kleuren én materialen bij. Uiteraard vindt u ook weer prachtige producten van hout terug in de collectie, want door dit materiaal is het merk zo populair geworden. Daarbij gecombineerd dat ook dit seizoen de producten uitgevoerd zijn in zachte kleuren en voorzien zijn van een fijne prijs is de nieuwe collectie van Woood het bekijken waard op LiL.nl!

Salontafel Rudi grenen Woood
Met genoeg ruimte voor een kop koffie en een krant is deze salontafel ideaal. Daarbij is de salontafel voorzien van wielen, waardoor u 'm zo aan de kant schuift tijdens een feestje.

Salontafel Rudi
Grenen - 117 x 57 x 23 cm

Woood | Prijs: € 119
Bank Kris 3-zits grijs Woood
Deze bank nodigt uit om erin, ja niet erop, te zitten. De kussens voelen bovendien zacht aan en door de grijze kleur heeft u nooit moeite met combineren. In meerdere varianten verkrijgbaar!

Bank Kris
Grijs - 87 x 228 x 96 cm

Woood | Prijs: € 799
Nachtkastje Kruis Woood
Het nachtkastje Kluis is een stoer item voor naast het bed. Bovendien is het nachtkastje ook functioneel en biedt het ruimte voor al uw leesboeken, tijdschriften en andere spullen die u graag naast het bed houdt.

Nachtkastje Kluis
Grijs - 63,5 x 37 x 35 cm

Woood | Prijs: € 79
Eettafel met stoelen set van 5 zwart Woood
Met deze eetkamerset bent u in een keer klaar. De tafel wordt namelijk geleverd inclusief 4 bijpassende stoelen. Fijn: deze set is betaalbaar en daarom zeer geschikt voor de studentenkamer.

Eettafel met stoelen
Zwart - 86 x 40 x 40 cm (stoel), D: 90 cm (tafel)

Woood | Prijs: € 119,95
Stapelkast roomdivider wit Woood
Ode aan alle woonaccessoires! Deze stapelkast biedt door de 3 planken voldoende ruimte voor al uw favoriete kandelaars, fotolijsten en vazen. Ook fijn: u kunt de kast zo hoog maken als u wil.

Stapelkast/roomdivider
Wit - 41 x 150 x 35 cm

Woood | Prijs: € 49,95
Vloerkleed Sisal rond Woood
Erg stoer, een beetje Ibiza en vooral een musthave voor op de vloer: dit vloerkleed heeft het allemaal in zich. Uiteraard is het kleed ook fijn in gebruik en goed te combineren.

Vloerkleed Sisal
Bruin - 200 cm

Woood | Prijs: € 119
Stoel Toby cognac Woood
Deze stoel Toby is perfect voor aan de eettafel. Door de praktische armleuningen kunt u op de stoel nog urenlang natafelen. De stoel is ook verkrijgbaar in het zwart en blauw.

Stoel Toby
Cognac - 81 x 55 x 59 cm

Woood | Prijs: € 199
Vitrinekast Bronx wit Woood
Voor uw mooiste servies, die leuke kandelaars of voor uw collectie boeken: eigenlijk is er geen reden waarom u geen vitrinekast in huis zal nemen. Dit exemplaar is ook nog eens voorzien van een handige lade.

Vitrinekast Bronx
Wit - 155 x 95 x 39 cm