Persbericht: Nieuwste collectie Eva Solo

Nieuwste collectie Eva Solo
Bekijk de gehele collectie van Eva Solo
Nieuwe collectie Eva Solo
Maak van de zomer een nog groter feest met de nieuwe producten van Eva Solo! Gezelligheid in de tuin of op het balkon gegarandeerd, want de producten zijn zowel mooi als functioneel. Naast stijlvolle waxinelichthouders zijn ook de praktische tafelbarbecues, buitenlampen en serveerschalen aanraders. De producten zijn allen in meerdere varianten verkrijgbaar. Meer producten van Eva Solo? Bekijk de gehele collectie van Eva Solo

Lantaarn Waxinelichthouder 25 cm grijs Eva Solo
Deze lantaarn is niet alleen fijn om naar te kijken, hij is ook nog eens gebruiksvriendelijk. Zo kan de lantaarn opgehangen en neergezet worden én is het aansteken van het waxinelichtje erg gemakkelijk. U hoeft alleen het glas een stukje op te tillen.

Lantaarn waxinelichthouder
Grijs - H: 25 cm

Eva Solo | Prijs: € 59,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 2
Waxinelichthouder LightUp klein Eva Solo
Deze unieke waxinelichthouder is door zijn bijzondere vorm geschikt voor op tafel, maar ook voor in het gras of op het terras. Het waxinelichtje plaatst u bovenin de houder. Deze kleine uitvoering kunt u zowel binnen als buiten gebruiken. Ook verkrijgbaar in een groter formaat.

Waxinelichthouder LightUp
Zwart - 14 x 7,3 cm

Eva Solo| Prijs: € 19,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 4
Nieuwe producten Eva Solo op LiL.nl
Buitenlamp Sunlight Solar Eva Solo
Handig: de buitenlamp Sunlight werkt volledig op zonne-energie en heeft daardoor geen snoer. Heeft de zon volop geschenen, dan zorgt deze lamp voor tot wel 20 uur licht!  U kunt de lamp ook zo instellen dat hij automatisch in- en uitschakelt.

Buitenlamp Sunlight Solar
Wit - H: 13,5 cm

Eva Solo | Prijs: € 59,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 6
Schaaltje set van 2 wit grijs Eva Solo
Dit schaaltje is ideaal voor het serveren van warme en koude hapjes. De siliconen rand kunt u loshalen, zodat u de bakjes zonder problemen in de magnetron of vaatwasser kunt plaatsen. De schaaltjes hebben een inhoud van 30 cl en zijn in diverse kleuren leverbaar.

Schaaltje (set van 2)
Wit-Grijs - 30 cl

Eva Solo | Prijs: € 29,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 8
Serveerschaal met handvat medium Eva Solo
Met deze serveerschalen kunt u alle kanten op. Zo zijn de handvatten inklapbaar en kunnen deze ook als onderzetters gebruikt worden. Bovendien kan de schaal kan ook in de vriezer (tot -20 graden) of in de oven geplaatst worden.

Serveerschaal met handvat
Wit - 31 x 24 x 6 cm

Eva Solo | Prijs: € 49,95
HR Beeld Sfeerbeeld: Afbeelding 10
Barbecue To Go tafelmodel zwart Eva Solo
Bij het ontwerpen van deze stijlvolle barbecue is overal aan gedacht. Zo is de barbecue gemakkelijk te vervoeren door de stevige band en blijven de handgrepen ook tijdens het barbecueen koel. Dit maakt de barbecue ideaal voor onderweg of op de camping.

Barbecue To Go
Zwart - D: 32 cm