Persbericht: Ontbijten op z'n paasbest!

Persbericht LiL.nl: Ontbijten op z'n paasbest!
Ontbijten op z'n paasbest!
Naar alle keukenartikelen op LiL.nl
Ontbijten op z'n paasbest: alles wat u nodig heeft
Wat komt er bij u op tafel tijdens het paasontbijt? Grote kans dat de verse jus d'orange en thee niet ontbreken én dat de eieren en croissants ook een mooie plek krijgen. Met Pasen mag u ook uitpakken qua aankleding. Een mooi tafelkleed, enkele waxinelichthouders, een kleurrijke theepot en wat eierdopjes maken elk paasontbijt compleet. Op LiL.nl vindt u alles wat u nodig heeft voor een gezellig paasontbijt. Wilt u meer producten bekijken? Bezoek dan de website LiL.nl. Vrolijk Pasen!

Eierset toren Dots & Stripes pt,
Bij het paasontbijt hoort natuurlijk een eitje. Geheel in stijl serveert u uw eieren in deze vrolijke eierdopjes. Elk eierdopje heeft een andere print en na gebruik kunt u de eierdopjes heel gemakkelijk weer opbergen in de bijgeleverde houder.

Eierset Dots & Stripes
Multi Colour - 4,5 x 4,5 cm

pt, | Prijs: € 13,50
HR Beeld 2: Afbeelding 2
Zout- of pepermolen Milly wit Joseph Joseph
Uw perfect gekookt eitje maakt u af met wat peper en zout. Deze zout- of pepermolen is daarmee de musthave voor het paasontbijt. Even aan de molen draaien en het peper of zout wordt gelijkmatig verdeeld over uw eitje.

Zout- of pepermolen Milly
Wit - 5 x 13 cm

Joseph Joseph | Prijs: € 24,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 4
Etagere 2-laags oranje Kitchen Trend
Uiteraard mag de etagère niet ontbreken tijdens het paasontbijt, zo ook dit exemplaar. Op deze etagère kunt u uw favoriete borden met lekkers kwijt. De praktische haak maakt optillen en verplaatsen net wat gemakkelijker. Verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Etagère 2-laags
Oranje - 46 x 18,5 cm

Kitchen Trend | Prijs: € 13,95
HR Beeld blauwe etagère: Afbeelding 6
Placemat Screen Roze Neonoranje pt,
Met deze placemat wordt uw paastafel nog mooier. Bovendien is het met de placemat helemaal niet erg om te knoeien, want hij is gemakkelijk schoon te maken. Leuk detail: De ontwerpster van de placemat is Mae Engelgeer. Ook verkrijgbaar in het grijs en mintgroen.

Placemat Screen (set van 2)
Roze - 40 x 29 x 0,6 cm

pt, | Prijs: € 12,50
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 8
Ontbijten met Solis
Waterkoker Tea Maker Prestige Solis
Zo luxe heeft u nog nooit thee gezet! De waterkoker is voorzien van 5 theeprogramma's met keuze uit 3 theesterktes. Wilt u nog een kopje thee? De Tea Maker is uitgerust met een warmhoudfunctie, zodat u extra lang van uw perfect gezette thee kunt genieten.

Waterkoker Tea Maker Prestige
Zilver - 16,5 x 21 x 25,5 cm

Solis | Prijs: € 249
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 11
Broodplank marmer hout HK Living
Deze broodplank is ideaal voor voor het snijden van ovenbroodjes en croissants. Maar omdat het ook een stijlvol exemplaar is, kunt u er ook de broodjes op serveren. De plank is gemaakt van een combinatie van marmer en hout.

Broodplank Marmer Hout
Wit - 42 x 20 x 2 cm

HK Living | Prijs: € 44,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 13
Thermomokken New Norm Menu set van 4
Met deze thermomokken drinkt u uw thee volledig in stijl. De verfstrepen zorgen voor een speelse touch en de kleuren zijn helemaal van nu. Extra fijn: thee of koffie blijft in deze mokken nog langer warm. D'as pas echt genieten tijdens het paasontbijt!

Thermomokken New Norm (set van 4)
Wit - 8 x 9 cm

Menu | Prijs: € 55
HR Beeld Sfeerbeeld: Afbeelding 14
Eierkoker 827 Solis
Gaat u voor een hardgekookt of een zachtgekookt eitje? Met deze eierkoker maakt u heel gemakkelijk uw favoriete ei. En zijn de paasdagen voorbij? Dan kunt u deze eierkoker ook gebruiken voor het stomen van groente.

Eierkoker Egg Boiler & More
Zilver - 16,5 x 16 cm