LiL.nl en Designwonen.com vragen faillissement aan

Sinds de uitzending van Tros Radar op 9 april jl. is de bedrijfsvoering van LiL.nl in een negatieve stroomversnelling geraakt. Klanten gingen tijdens en na de uitzending massaal hun bestellingen annuleren. Vervolgens halveerde de omzet. Daarnaast zegden verschillende leveranciers het vertrouwen op door niet meer (op rekening) te leveren en ook de payment provider besloot eenzijdig om grotere bedragen langer vasthouden.

In de afgelopen periode heeft het bestuur van LiL.nl alles op alles gezet om de onderneming te redden. Maar met het wegvallen van een beoogde investeerder, bleek een redding niet langer mogelijk. Om deze redenen hebben wij helaas moeten besluiten om de bedrijfsvoering per direct te staken en zelf de faillissementen van LiL.nl B.V. en Designwonen.com B.V. aan te vragen. Het nog langer voortzetten van de exploitatie zou niet in het belang van onze klanten zijn.

Wij betreuren de situatie enorm en wij willen hierbij al onze trouwe klanten en leveranciers heel hartelijk danken voor de prettige samenwerking in de afgelopen zeven jaar. Voor nu is het wachten op de curator die de verdere afhandeling vorm zal moeten geven.

Persbericht: Ouderwetse lampenkappen in een nieuw jasje!

De ouderwetse lampenkapjes zijn terug, maar dit keer in een nieuw jasje gestoken.

Negen gekleurde lampenkapjes zijn bij elkaar gebundeld en vormen zo een trendy lamp.

Er is niet alleen aan de buitenkant van de kapjes gedacht, maar ook de binnenkant van de gekleurde kapjes zijn voorzien van verschillende vrolijke bloemen printen.

Het snoer is omwonden met turkooizen textiel voor een prachtig gezicht boven de eettafel.

Productgegevens:

Plafondplaat: Zwart metalen plafondplaat met profiel

Snoer: Textiel omwonden / aqua kleur

Fitting: E14 (kleine fitting), max 25 Watt per lampje

Ook verkrijgbaar in wit (met witte plafondplaat & snoer)

Prijs: 198,95

Voor meer informatie over de producten en foto’s op hoge resolutie:

Lilian@LiL.nl

Lilian Kraaij