Persbericht: Spiegeltje, spiegeltje aan de wand

Kleine spiegeltjes die samen een betoverend geheel vormen. LiL.nl heeft zo’n spiegel, de Moonstone spiegel. De spiegel lijkt op een fraaie verzameling maansteentjes en kan op verschillende manieren opgehangen worden. Horizontaal of verticaal, het maakt niet uit. Met een gouden, zilveren of wit randje, is het sierlijke maanlandschap helemaal af. Haal het nieuwe landschap in huis met deze spiegel en bekijk alle details van dichtbij. Maar bekijk ook uzelf natuurlijk voordat u de deur uitgaat.

Productinformatie Moonstone spiegel:

Merk: Lilians House Merk
Prijs: €275,-
Levertijd: 1-3 dagen
Lengte: 139 cm
Breedte: 79 cm
Hoogte: 2 cm

HR Beeldmateriaal:

Stuur een e-mail naar info@lil.nl

Zou je bij de naamsomschrijving van de website LiL.nl willen plaatsen? Dus, hoofdletter L, kleine letter i en hoofdletter L. Dan is de naam van de website iets duidelijker.

Graag ontvangen wij een bewijsexemplaar op:
Westzijde 163
1506GC Zaandam

Wie is Lilian Kraaij?

Lilian is eigenaresse van de online woonwinkel www.lil.nl. Zij is altijd opzoek naar de nieuwste woontrends en de leukste producten voor haar klanten. Deze artikelen vindt Lilian door af te reizen naar trendy steden in Europa en internationale woonbeurzen.