Persbericht: Theeleuten opgelet! Bredemeijer nu ook op LiL.nl!

Persbericht LiL.nl: Theeleuten opgelet! Bredemeijer nu ook op LiL.nl
Theeleuten opgelet! Bredemeijer nu ook op LiL.nl
Naar alle producten van Bredemeijer
Nieuw op LiL.nl: Bredemeijer
's Ochtends bij het ontbijt, om 10 uur met een koekje erbij, gecombineerd met sandwiches en taart bij een high-tea en oké, nog een voor het slapengaan: een kopje thee kan eigenlijk de hele dag gedronken worden. Het merk Bredemeijer speelt daarop in en blijft zich vernieuwen met handige én stijlvolle producten voor de echte theeleut. Zo zijn de theepotten aanraders, maar mogen de theedozen en dubbelwandige theeglazen ook zeker niet overgeslagen worden om uw keukenkast aan te vullen. Op LiL.nl vindt u de gehele collectie van Bredemeijer. Want naast prachtige producten voor theeliefhebbers heeft Bredemeijer ook aan de koffiedrinker gedacht.

HR-beeld van bovenstaande sfeerfoto downloaden? Klik hier

Theedoos venster bamboe 12 vaks Bredemeijer
Met maar liefst 12 vakken valt er altijd wat te kiezen. Voor welke smaak thee gaat u vandaag? De theedoos is ook verkrijgbaar zonder venster en in het donkerbruin.

Theedoos venster
Bruin - 29,5 x 27,5 x 7 cm

Bredemeijer | Prijs: € 34
Theepot Cosy wit Bredemeijer
Bij deze theepot geen verbrande vingers bij het schenken. Het handvat wordt namelijk maximaal handwarm. Dit maakt de theepot zeer geschikt voor verjaardagen, high-teas en koffie-ochtenden.

Theepot Cosy
Wit & zilver - 1,3 liter

Bredemeijer | Prijs: € 89,90
Theepot Lotus zwart Bredemeijer
Het design oogt Aziatisch en daagt uit deze theepot met uw interieur te combineren. Verstop de theepot dus niet! Uiteraard ook fijn: de theepot is fijn in gebruik en wordt geleverd met theefilter.

Theepot Lotus
Zwart - 0,75 liter

Bredemeijer | Prijs: € 33,95
Theeglas dubbelwandig set van 2 Bredemeijer
Nog langer genieten van uw thee? Deze dubbelwandige theeglazen bieden uitkomst. De glazen worden als set van 2 geleverd en zijn ook nog eens stijlvol ontworpen.

Theeglas dubbelwandig
Transparant - 32 cl

Bredemeijer | Prijs: € 21,95 (set van 2)