Persbericht: Thuiskomen met de nieuwe vtwonen-collectie

Thuiskomen met de nieuwe vtwonen-collectie
Naar alle producten van de vtwonen collectie
Nieuw op LiL.nl: vtwonen huiscollectie
Maak van uw huis een thuis met de vtwonen collectie. Nieuw op LiL.nl zijn de prachtige producten voor in huis. Want wat is er nu fijner thuiskomen dan in een ruimte waar u helemaal tot rust kunt komen? De vtwonen collectie op LiL.nl bevat daarom fijne bedden, stijlvolle fauteuils en mooie poefs. Uiteraard nog meer, dus bekijk snel de gehele vtwonen collectie op LiL.nl.

Fauteuil Cocktail roze vtwonen
Niet voor niets heet deze fauteuil Cocktail. De stoel nodigt uit om plaats te nemen en te genieten van de ruimte om uw heen. Cocktail erbij en de avond kan beginnen! De fauteuil is verkrijgbaar in meerdere kleuren, dus mix ze voor een speels effect.

Fauteuil Cocktail
Roze - 66 x 69 x 72 cm

vtwonen | Prijs: € 399
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 2
Dressoir Loft wit vtwonen
Vind u het lastig om een passend dressoir voor in huis te vinden? Met dit dressoir zit u altijd goed. Zo is het dressoir functioneel door zijn vakken en kunt u er niet alleen die woonaccessoires op kwijt, maar ook de televisie.

Dressoir Loft
Wit - 166 x 42 x 80 cm

vtwonen | Prijs: € 679
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 4
Bijzettafel Cocktail zwart vtwonen
Bijzettafels kunt u nooit genoeg in huis hebben. Dit exemplaar helemaal niet, want door zijn kleur kunt u er alle kanten mee op. Met vaas met bloemen, met een tafellamp of met een stapel tijdschriften: deze bijzettafel is een must voor elke woonliefhebber.

Bijzettafel Cocktail
Zwart - 15 x 45 x 40 cm

vtwonen | Prijs: € 79
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 6
Poef Buddy grijs vtwonen
Deze poef nodigt uit om op te ploffen! Plaats de poef in de kinderkamer en het is hét item om op te spelen en te lezen. Ook in de woonkamer zorgt deze poef voor veel plezier. Als poef, maar ook als bijzettafel met tijdschriften erop.

Poef Buddy
Grijs - 90 x 90 x 30 cm

vtwonen | Prijs: € 299
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 8
Nieuw op LiL.nl: vtwonen huiscollectie
Kledingrek Dresser wit vtwonen
Dit kledingrek is ontworpen om gezien te worden! Het is daarom helemaal niet nodig om het rek vol te hangen. Enkel een paar prachtige items zorgen al voor een stijlvol geheel. Ook fijn: door de witte tint is het kledingrek met elk interieur te combineren.

Kledingrek Dresser
Wit - 140 x 65 x 161 cm

vtwonen | Prijs: € 149
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 10
Bijzettafel Bloq wit vtwonen
Ook in het interieur mag het zo natuurlijk mogelijk. Deze bijzetter is daarom een echte musthave. Zet de bijzettafel naast de bank of transformeer 'm tot statement-accessoire met een grote vaas met bloemen erop.

Bijzettafel Bloq
Wit - 35 x 35 x 35 cm

vtwonen | Prijs: € 69
HR Beeld Sfeerbeeld: Afbeelding 12
Kaptafel Croz bruin vtwonen
Deze kaptafel is een ware aanwinst voor in de slaapkamer. Zo ziet de kaptafel er niet alleen stoer uit, maar is 'ie' ook nog eens functioneel door de praktische lade. Tip! Maak de kaptafel compleet met een grote spiegel erop.

Kaptafel Croz
Bruin - 110 x 42 x 75 cm

vtwonen | Prijs: € 399
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 14
Matraskussen roze vtwonen
Vooral in de zomer is het heerlijk vertoeven op deze bank van vtwonen. Uiteraard mag het bijbehorende matraskussen niet ontbreken. Zo kunt u er niet alleen op zitten, maar ook languit op liggen. Zowel het kussen als het bankje zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar.

Matraskussen
Roze - 161 x 40 x 10 cm