Persbericht: Tijd voor cadeaus met Present Time!

Persbericht LiL.nl: Tijd voor cadeaus met Present Time!
Tijd voor cadeaus met Present Time!
Bekijk de gehele collectie van Present Time - pt,
Nieuwe collectie Present Time
Of het nu voor jezelf is of voor een ander: het geven van cadeaus is altijd leuk. Zo ook met de nieuwe producten van Present Time. Door hun vrolijke kleuren bent u met de producten helemaal klaar voor de zomer. Niet alleen bevat de collectie veel nieuwe producten voor binnen, ook aan de aankleding van uw tuin of balkon is gedacht. Bovendien zijn de producten van Present Time betaalbaar, zodat u uzelf best een keer extra kunt trakteren. De hele collectie van Present Time bekijken? Ga naar LiL.nl en bewonder de gehele Present Time-collectie

Water tap Macy Ombre 3 liter pt,
Deze watertap is ideaal bij mooi weer en zal niet misstaan op een zomers feest. U vult 'm namelijk heel gemakkelijk met uw favoriete drank. Met wat ijsblokjes en schijfjes citroen erbij kan uw zomer niet meer stuk. De watertap is ook verkrijgbaar in een groter formaat.

Watertap Macy
Blauw - 20 x 16 cm

pt, | Prijs: € 24,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 2
Schaaltjes Sorbet Pop Multi Colour set van 6 pt,
Bij deze schaaltjes aan kleur geen gebrek. De vrolijke kleuren maken elke zomers gedekte tafel compleet. En bij geen gebruik staan ze prachtig opgestapeld op de keukenplank. De schaaltjes worden geleverd per set van 6.

Schaaltjes Sorbet Pop
Multi Colour - Set van 6

pt, | Prijs: € 41,70
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 4
Snijplank Dip-It groen pt,
Door de mintgroene toevoeging is deze snijplank helemaal van nu. Bovendien is de snijplank ook nog eens multifunctioneel. Zo kunt u de plank gebruiken voor het snijden van warme broodjes, maar kunt u er ook uw zelfgemaakte hapjes op serveren.

Snijplank Dip-It
Groen - 38 x 28 x 1,9 cm

pt, | Prijs: € 29,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 6
Keukengerei Dip-It Multi Colour set van 6 pt,
Met deze keukengereiset bent u in een keer klaar, want voor elk gerecht is er een andere spatel. Verstop de set niet in de keukenla, maar hang ze op in de keuken. De vrolijk gekleurde handvatten maken de set helemaal af!

Keukengerei Dip-It
Multi Colour - 29,5 cm

pt, | Prijs: € 29,70
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 8
Nieuwe producten Present Time op LiL.nl
Fotolijsten set Aztec set van 4 pt,
De combinatie van de leuke quotes en hippe prints maken de fotolijstjes tot perfecte cadeaus. Uiteraard kunt u ook uzelf verrassen. De fotolijsten worden per set van 4 geleverd en zijn zowel los als gezamenlijk erg mooi.

Fotolijsten Aztec
Pastelkleuren - 13 x 18 cm (afm. foto)

pt, | Prijs: € 39,80
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 11
Kruk inklapbaar geel pt,
Verwacht u visite? Dit krukje is dan ideaal, want u pakt het krukje er zo bij. Doordat het inklapbaar is, kunt u 'm bij geen gebruik naast de kast zetten. Of met een vaas met bloemen erop. Ook fijn: het krukje is verkrijgbaar in vele kleuren en ontzettend betaalbaar.

Inklapbaar krukje
Geel - 30 x 46 cm

pt, | Prijs: € 17,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 13
Vaas Big Handle geel pt,
Maak van uw bos bloemen een nog groter feest en zet ze in deze gele vaas. Met zijn unieke vorm en praktisch handvat is deze vaas een aanrader voor de zomer, zowel met als zonder bloemen. De vaas is ook verkrijgbaar in het wit.

Vaas Big Handle
Geel - 23,5 x 21 cm

pt, | Prijs: € 44,95
HR Beeld Sfeerbeeld: Afbeelding 14
Kandelaars Woody Warm set van 4 pt,
Mooi zijn ze, hè? Deze houten kandelaren zijn samen net zo leuk als apart. Dat ze niet helemaal symmetrisch zijn, maken ze juist extra leuk. Liever een andere kleur? De kandelaren zijn ook verkrijgbaar in blauwtinten.

Kandelaars Woody
Multi Colour - 16 x 7 cm