Persbericht: Trots op mijn grote broer!

Persbericht LiL.nl: Trots op mijn grote broer!
Trots op mijn grote broer!
Bekijk de gehele collectie van Storebror
Nieuw op LiL.nl: Storebror
Nieuw op LiL.nl: Storebror. De naam zegt het al: deze collectie is ontzettend stoer. Storebror wordt uitgesproken als stoerebroer en storebror betekent in het Zweeds grote broer. Met deze grote broer willen wij wel ons huis inrichten! De collectie zit vol met vrolijke kleuren, mooie materialen en Scandinavische elementen. Bovendien zijn de vloerkleden 100% duurzaam, dus helemaal van nu. Bekijk snel op LiL.nl de gehele collectie van Storebror voor nog meer inspiratie.

Vloerkleed Farger Multi Colour Storebror
Voor nog geen €22 is dit een prachtig vloerkleed voor in huis. Door de verschillende stroken gekleurd katoen is het met dit vloerkleed zeker niet saai op de vloer. Kortom: een aanrader voor het hele huis!

Vloerkleed Farger
Multi-colour - 90 x 175 cm

Storebror | Prijs: € 21,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 2
Kussen Farger Multi Colour Storebror
Liggend op de bank, het bed of een stoel zorgt dit kussen voor een waar spektakel. Met zijn vele kleuren matcht dit kussen altijd bij uw interieur. Ook mooi: de achterkant van het kussen is blauw canvas.

Kussen Farger
Multi-colour - 40 x 100 cm

Storebror | Prijs: € 39,95
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 4
Nieuw op LiL.nl: Storebror
Kruk Pall wit Storebror
Met deze kruk Pall kunt u alle kanten op: ga erop zitten, leg er tijdschriften op of plaats het krukje in de slaapkamer met een tafellamp erop. De witte accenten zorgen voor een speelse look. Liever een andere kleur? Dit krukje is in vijf kleurvarianten verkrijgbaar.

Kruk Pall
Wit - H: 43 cm

Storebror | Prijs: € 50,75
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 6
Kast Skap wit Storebror
Op zoek naar een mooi én functioneel kastje? Dan is deze kast Skap een aanrader. Achter de schuifdeurtjes bergt u spullen op die u liever uit het zicht houdt en bovenop mag u pronken met woonaccessoires!

Kast Skap
Wit - 80 x 85 x 30 cm

Storebror | Prijs: € 295
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 8
Kandelaar 3-Ljus rood Storebror
Mix een vleugje vintage met een hippe kleur en prachtig materiaal. Het resultaat is deze kandelaar die overal in huis opvalt, zelfs zonder kaarsen. De kandelaar is ook verkrijgbaar in het wit en bruin.

Kandelaar 3-Ljus
Rood - 22 x 40 cm

Storebror | Prijs: € 50,75
HR Sfeerbeeld: Afbeelding 10
Kist Lock hout Storebror
Tijd voor een opruimbeurt? Met deze kist op wielen komt u een heel eind. Ideaal voor het opbergen van speelgoed, plaids, kussens... tsja eigenlijk voor alles! Liever een andere kleur? De kist is er ook in het wit.

Kist Lock
Hout - 60 x 40 x 48,5 cm