Persbericht: Van tijgerprint tot jeansblauw: vrolijke fietsen!

Van tijgerprint tot jeansblauw: vrolijke fietsen!
Nieuwe fietsen op LiL.nl!
Het belooft dit weekend mooi weer te worden. Daarbij is Nederland hét land waar je fijn en veilig kunt fietsen. Kortom: tijd om de banden extra op te pompen en een picknickmand vol te stoppen met allerlei lekkers. Nog op zoek naar een nieuwe fiets? LiL.nl heeft een grote collectie nieuwe tweewielers. Van fietsen met tijgerprint tot elektrische vouwfietsen. Direct uw favoriet uitzoeken? Bekijk hier de nieuwe fietsen van de merken VogueHighlander en Troy

Naar alle fietsen

Fiets omafiets roze panterprint 24 inch Highlander
Op deze fiets kunt u gezien worden! Door de roze panterprint vindt u uw fiets altijd weer terug in overvolle fietsenstallingen. Het praktische voorrek en de roze standaard maken de fiets helemaal af. Verkrijgbaar in meerdere formaten en varianten.

Omafiets panterprint
Roze - 24 inch

Highlander | Prijs: € 194
Fiets Transporter jeansblauw 3 speed Vogue
Uw favoriete kledingstuk is nu ook verwerkt in een fiets. Helemaal goed, want zo matcht uw fiets altijd met uw outfit. Maar uiteraard is deze fiets ook functioneel. Zo bevat deze transportfiets 3 versnellingen en een praktisch voorrek.

Transportfiets 3 versnellingen
Jeansblauw - 28 inch

Highlander | Prijs: € 265
Fiets Spider rood blauw 12 inch Troy
Deze stoere fiets is alleen bestemd voor echte superhelden. Want pas op! Deze kinderfiets gaat ontzettend snel. Ook fijn: de fiets is verkrijgbaar in verschillende formaten en wordt geleverd inclusief zijwielen en hip stuuraccessoire.

Kinderfiets Spider
Rood & blauw - 12 inch

Troy | Prijs: € 104
Fiets Butterfly paars 16 inch Troy
Op deze kinderfiets steelt elke meisje de show! Zo is de fiets voorzien van een praktisch mandje, leuke franjes en zijwieltjes. De paars met witte kleur en de vrolijke details maken deze meisjesfiets helemaal af. De fiets is verkrijgbaar in meerdere formaten.

Kinderfiets Butterfly
Paars - 16 inch

Troy | Prijs: € 124
Fiets Legend mintgroen Vogue
Mintgroen is dé kleur van nu, dus waarom zou de kleur niet in een fiets verwerkt kunnen worden? Samen met het stijlvolle design bewijst deze fiets nogmaals dat een fiets zowel functioneel als decoratief kan zijn. De fiets is verkrijgbaar in meerdere kleuren.

Fiets Legend 3 versnellingen
Mintgroen - 28 inch

Vogue | Prijs: € 279
Herenfiets Elite 3 versnellingen matbruin Vogue
Deze stoere transportfiets gaat als een trein! Het praktische voorrek is een aantrekker, maar ook het comfort is fijn. De fiets Elite is bovendien voorzien van 3 versnellingen en dus ook ideaal voor lange afstanden.

Herenfiets Elite 3 versnellingen
Matbruin - 28 inch