Service & Garantie

U bent 24 uur per dag welkom bij LiL.nl voor originele woonproducten. Van betaalbare woonaccessoires en interieurdesign tot boxspringbedden en dressboys. Indien op voorraad, worden bestellingen na ontvangst van betaling, doorgaans in Nederland binnen drie dagen verstuurd. Indien niet voorradig wordt u daar tijdig van op de hoogte gebracht. Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Cadeaubonnen

U kunt bij LiL.nl betalen met onze eigen cadeaubon. Wanneer u iemand wilt verrassen met een leuk cadeau maar u heeft geen keuze kunnen maken uit onze collectie dan is een cadeaubon een leuk alternatief.

De ontvanger van de Cadeaubon kan de bon bij LiL.nl besteden en hoeft hiervoor alleen maar de cadeauboncode in te vullen op het digitale bestelformulier van LiL.nl. De cadeaubon kunt u bestellen via het icoon cadeaubon op de homepage van LiL.nl.

Snelle levering

LiL.nl streeft ernaar om binnen drie werkdagen te leveren na ontvangst van betaling. In het geval uw bestelling niet voorradig is laten wij u dit zo spoedig mogelijk weten.
Mocht er een vertraging zijn opgelopen in uw bestelling, laat dit ons dan even weten dan kunnen wij via Track en Trace achterhalen waar uw bestelling zich bevindt.

TIP voor snelle levering: betaal met iDEAL of PayPal.

Afhalen van uw bestelling

Uw bestelling kunt u ook afhalen bij LiL.nl Vredeweg 46, 1505 HH Zaandam. De kosten voor verzending (€6,75) worden geretourneerd bij het afhalen. U kunt ook in de winkelmand bij verzendmethode ”ophalen''  bij LiL.nl selecteren.

Leveren uit voorraad

Indien het product niet voorradig is wordt u na de bestelling per e-mail op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd. Uw orders worden compleet uitgestuurd. M.a.w. als er bij uw bestelling een product zit wat tijdelijk niet voorradig is dan wachten we met verzenden tot uw volledige bestelling compleet is. Mocht het zo zijn dat u haast heeft, dan kunnen we in overleg uw order in gedeeltes versturen.

Het pakket wordt in Nederland aangeboden met handtekening ontvangst door TNT of door onze eigen vervoerders. Bij bijvoorbeeld meubelstukken of kostbare en breekbare producten. Uw pakket wordt twee keer aangeboden. Daarna krijgt u een afhaalbericht en kunt u uw bestelling ophalen bij het Postkantoor. Daar verblijft het pakket ongeveer 1 week.

In het buitenland verzenden we via UPS of Swiss Post.

Lage verzendkosten

  • Nederland € 3,95 (tenzij anders vermeld). Gemiddelde levertijd 3 dagen.
  • België € 3,95 (tenzij anders vermeld). Gemiddelde levertijd 5 dagen.
  • Duitsland € 6,95 (tenzij anders vermeld). Gemiddelde levertijd 5 dagen.
  • Denemarken € 15,00 (tenzij anders vermeld). Gemiddelde levertijd 7 dagen.
  • Zweden € 15,00 (tenzij anders vermeld). Gemiddelde levertijd 7 dagen.
  • Andere landen binnen de Europese unie € 9,95 (tenzij anders vermeld).
  • Andere landen buiten de Europese unie maar binnen Europa € 15,00 (tenzij anders vermeld).


Sommige producten worden gratis geleverd (brievenbuspost). Dit staat altijd vermeld bij het betreffende product. Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.

* Voor bestellingen buiten Europa is de prijs op aanvraag. Stuur een mail naar Info@lil.nl voor verzendkosten.

Ruilen? Geen probleem

Bent u niet helemaal tevreden over de bestelling? Binnen 10 dagen na levering kunt u uw producten zonder opgaaf van reden retourneren waarna wij het aankoopbedrag zonder vragen direct terugbetalen. Behalve matrassen, die uit hygienisch oogpunt niet beslapen mogen zijn, en in de originele verpakking geretouneerd moet worden.

De kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper. Als een bestelling toegestuurd is in envelop mag deze ook retour in een envelop. Kosten van retour in een doos zijn afhankelijk van de grootte en gewicht van de doos.

Let op bij dure producten! Het is raadzaam om deze verzekerd te laten retourneren. Defecte producten worden niet door ons vergoed.

Retourzendingen worden alleen als volgt in behandeling genomen:

  1. Stuur een e-mail naar Info@lil.nl
  2. Vermeld in de e-mail het factuurnummer
  3. Verpak het onbeschadigde product binnen 10 dagen (wettelijke zichttermijn) in originele verpakking dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden.
  4. Zorg voor voldoende frankering. Ongefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.
  5. Vermeld in uw mail het bankrekeningnummer waar het bedrag op gestort kan worden, dit i.v.m. de snelle afhandeling.

Producten kunnen gefrankeerd worden geretourneerd naar onderstaand adres:
LiL.nl 
Vredeweg 46
1505 HH Zaandam

Tel: +31 (0) 75 - 615 24 22

Klachten worden direct opgelost

In alle gevallen worden reële klachten direct opgelost. Neem na vaststelling van de klacht direct contact met ons op door te mailen naar info@lil.nl

Op alle leveringen door LiL.nl gelden onze algemene voorwaarden. Deze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Extra Informatie

Voor voorraadinformatie of vragen/klachten over je bestelling mail: info@lil.nl of bel +31 (0) 75 - 615 24 22

Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00-22.00 uur

Privacy

LiL.nl respecteert de privacy van alle gebruikers. Bij het inloggen als nieuwe klant wordt er een aantal gegevens van u gevraagd. De persoonlijke informatie die u ons verschaft wordt uiterst vertrouwelijk behandeld. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen en worden onder geen enkele voorwaarde aan derden overgedragen.

Geef ons uw mening

Wij horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Rob Muntz en Ruben Pruim 

LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest LiL.nl Instagram
keyboard_arrow_up