Service & Garantie

Welkom op de pagina Service & Garantie van LiL.nl
Op deze pagina vind u informatie over de service en garantie regelingen van jouw woonwebshop LiL.nl. 

 

Bestellen

Als u een artikel besteld heeft door op het "in winkenmandje" knop te klikken wordt u direct door verwezen naar naar uw winkelwagen. Hier vindt u een overzicht van de artikelen in de winkelwagen en bent u nog in de gelegenheid om de aantallen aan te passen. Als u een artikel wenst te verwijderen kunt u dit doen door op het kruisje helemaal rechts in de winkelwagen te klikken. Als u nog even verder wilt kijken bij ons op de site klik dan links onderin op "verder winkelen". Om de bestelling af te ronden dient u eerst een keuze te maken in de bezorgopties en de betaalmethode, vervolgens klikt u rechts onderin op  "Bestellen" om naar de volgende stap te gaan in uw winkelwagen. Bij stap twee in de winkelwagen bent u in de gelegenheid om uw factuur en afleveradres in te vullen. Controleer uw gegevens voordat u op "Volgende" klikt rechts onderin. U bevindt zich nu in stap drie van het bestel proces. Dit is de laatste controle voordat we uw bestelling af gaan ronden. Als u voor een PostNL afhaal locatie heeft gekozen kunt u in stap drie aangeven op welke PostNL locatie uw bestelling bezorgd kan worden. In de laatste stap wordt u in de gelegeheid gesteld om de bestelling af te ronden door op de "kopen" knop te klikken. Deze pagina verschilt iets per gekozen betaalmethode, volg de instructies op de pagina om uw bestelling af te ronden.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent bestellen.

 

Betalen

Bij LiL.nl kunt u gemakkelijk bestellen en veilig betalen. u heeft de keuze uit de volgende mogelijkheden:

  • iDEAL
  • Op rekening
  • Vooruitbetaling
  • Sofort banking
  • Mister Cash
  • Creditcard
  • Rembours
  • Achteraf betalen (Klarna) 

Bekijk hier de volledige informatie omtrent betalen.

 

Cadeaubonnen

Iets te vieren of ie er iemand jarig, Lil.nl verkoopt ook cadeaubonnen. De cadeaubonnen zijn in verschillende prijzen beschikbaar en worden al aangeboden vanaf € 17,50 en kunt u op de gehele collectie besteden.  Op de pagina cadeaubonnen vindt u een compleet overzicht van de verschillende waardes. Staat uw bedrag er niet bij dan willen wij u graag verzoeken op contact op te nemen met onze klantenservice. Mailen mag natuurlijk ook Info@LiL.nl

Bekijk hier de volledige informatie omtrent cadeaubonnen.

 

Levering

Bij LiL.nl is het sinds kort mogelijk om zelf een afleverdatum te kiezen. Het is wel belangrijk dat alles in de winkelwagen op voorraad is en dus bij alle producten vermeld staat " Voor 23:00 besteld, morgen in huis".  Wanneer de producten van uw winkelwagen besteld en betaald zijn worden de producten direct verzonden. Ook heeft u de eigen regie in hadden om een verzendmethode te kiezen.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent levering.

 

Verzenden

Na de ontvangst van uw bestelling en betaling doen wij onze uiterste best om uw bestelling zo snel als mogelijk te versturen. Bestellingen die voor 23:00 besteld zijn en waarvan alles op voorraad is worden de zelfde avond nog verstuurd. Normaal gesproken wordt een dag later al de eerste afleverpoging ondernomen door PostNL. Ook op zaterdag versturen we uw bestelling, waardoor pakketten op zondag geleverd worden. Grote pakketten en pallets worden nooit in het weekend geleverd die worden altijd op een doordeweekse dag geleverd door de cargo service van PostNL. De track en trace service van de pallet zendingen zijn helaas niet altijd even goed te volgen. Hier heeft PostNL nog geen goed werkende oplossing voor, als u vragen heeft willen wij u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent verzenden.

 

Retourneren of Ruilen

Daar doen we niet moeilijk over, om uw retour aanvraag snel en correct te verwerken willen wij u vragen om de retour procedure te volgen in uw account. Uw inloggegevens zijn na het afronden van uw bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Kunt u het wachtwoord niet meer achterhalen dan kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

 

Voorwaarden retourneren:

  • Reden opgeven is niet verplicht :-)
  • Binnen Nederland en België GRATIS retourneren.
  • 30 dagen bedenktermijn op al onze producten.
  • Uw geld binnen 14 dagen terug na ontvangst van de retour zending.
  • Bij defect: in 90% van de gevallen heeft u binnen 10 dagen een vervangend product in huis.
  • Defecten moet binnen 14 dagen gemeld worden

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? 
Binnen de zichttermijn van 30 dagen is retourneren gratis.Echter dient u er zelf voor te zorgen dat als wij de producten weer retour ontvangen, deze als nieuw verkocht kunnen worden. Het is daarom belangrijk dat u de zending retour stuurt in de originele verpakking. Om schade tijdens het retour transport te voorkomen is het noodzakelijk dat u de retour zending goed en zorgvuldig verpakt aflevert. Slecht verpakte pakketten en beschadigde retourzendingen zullen door geweigerd worden en gaan weer retour afzender.  Als ze beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig zijn om de werking van het product vast te stellen behouden wij ons het recht om in dit soort gevallen kosten in rekening te brengen. Daarnaast kunt u de volgende producten niet retourneren: chocolade, verbruiksartikelen zoals meubelolie, verf en reinigingsmiddelen waarvan de verpakking is geopend, ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen, artikelen die wegens hygiëne niet geruild kunnen worden zoals stijl- en krultangen, tandenborstels, keukenapparatuur en overige producten zoals dekbedovertrekken waarvan de verpakking is geopend. Producten die ongemonteerd worden verzonden, kunnen na montage niet meer geretourneerd worden. U kunt contact met ons opnemen als u twijfelt. 

Bekijk hier de volledige informatie omtrent retourneren.

 

Klantenservice

Service is een belangrijk onderdeel bij LiL.nl, om onze klanten beter te bedienen heeft LiL.nl recentelijk de openingstijden flink verruimd. Op doordeweekse dagen is onze klantenservice nu van 09:00 tot 21:00 bereikbaar en op zaterdag van 09:00 tot 17:30. We zijn te bereiken op telefoonnummer 075–615 24 22.
Geen vraag is ons te gek, heeft u een vraag over het plaatsen van een bestelling of de levering van uw bestelling dan kunt u ons te alle tijden bereiken op ons e-mailadres info@LiL.nl. We doen altijd ons uiterste best om uw e-mail dezelfde of de eerst volgende werkdag te beantwoorden. 

Maar ook als u twijfelt over bijvoorbeeld de kleur, bij LiL.nl hebben we vakkundige collega’s die u graag adviseren in het maken van de juiste stijl keuzes.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent klantenservice.

 

Garanties

Ondanks onze goede zorgen gebeurt het wel eens dat bij levering de bestelling beschadigt aankomt. In dit het geval dan vindt u hier de garantie bepalingen van LiL.nl. Wij hebben service en beleving hoog in het vaandel staan. Wanneer uw aankoop niet voldoet aan uw verwachting kunt u deze kosteloos terugsturen. LiL.nl hecht veel waarde aan de kwaliteit van een product. Daarom mag u bij de aankoop ervan uitgaan dat het product kwalitatief hoogwaardig is. Daarom verleent LiL.nl een garantieperiode van 2 jaar*. Naast deze wettelijke garantie heeft u bij de meeste producten ook recht op fabrieksgarantie. Deze garantie kan per merk verschillen maar kan in het beste geval oplopen tot 10 jaar. Lees de gebruiksaanwijzing van het betreffende product voor uw garantie.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent garanties.

 

Klantreacties

Al onze klanten worden na de levering uitgenodigd om hun klantervaring vrijwillig met u en ons te delen. Maar ook als u geen bestelling geplaatst heeft is er de mogelijkheid om uw ervaring achter te laten. Alle klant ervaringen worden worden door de feedback company verzameld en zijn voor iedereen inzichtelijk.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent klantreacties.

 

Pricacy

Het bedrijf en de medewerkers van LiL.nl hebben service hoog in het vaandel staan. Daarom zal LiL.nl met uiterste zorg omgaan met de ontvangen klantgegevens. Uw gegevens zullen niet met derden worden gedeeld. Wij respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.

Bekijk hier de volledige informatie omtrent privacy.

 

Klachten

We vinden het heel jammer dat u op deze pagina terrecht moet komen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we doen dan ook altijd ons uiterste best om samen met de klant op zoek te gaan naar een passende oplossing. Het aller vervelendste vinden wij dat in de meeste gevallen de klant hier van de dupe is en dat willen we voorkomen. 

Bekijk hier de volledige informatie omtrent klachtenprocedure.

 

 

 

LiL.nl facebook LiL.nl twitter LiL.nl pinterest LiL.nl Instagram
keyboard_arrow_up